EURO 2016 – które drużyny i piłkarze najpopularniejsi w Google? [Infografika]
Odbywające się w tym roku we Francji Euro cieszy się większym zainteresowaniem użytkowników Google niż Brexit (dane z maja, podobna tendencja w prognozowanych danych za czerwiec). Agencja SEMTEC przygotowała infografikę z zestawieniem najczęściej wyszukiwanych fraz w Google powiązanych z mistrzostwami.
2016-06-29, 13:38

Zarówno najchętniej wyszukiwany zawodnik jak i drużyna nie są dużym zaskoczeniem. Odpowiednio pierwsze miejsce zajmuje Cristiano Ronaldo (wyszukiwanie imienia i nazwiska w Google w maju) oraz reprezentacja Portugalii (klasyfikacja najpopularniejszych reprezentacji państw pod względem operacji wyszukiwań piłkarzy danego kraju w maju przed rozpoczęciem Euro 2016). Kolejne miejsca wśród zespołów zajmują Niemcy, Hiszpania oraz Anglia.

Wśród polskiej reprezentacji największą popularnością cieszy się Robert Lewandowski (w maju 1,1 mln wyszukiwań), natomiast co zaskakujące – Jakub Błaszczykowski zajmuje dopiero 6. miejsce z wynikiem 70 500 wyszukiwań w maju. W zestawieniu top 10 brakuje Michała Pazdana, którego świetna gra w obronie niejednokrotnie uratowała polski zespół na turnieju.

Infografika z pełnymi danymi dostępna jest w załączniku oraz pod adresem:

https://www.semtec.pl/wp-content/uploads/2016/06/Euro-2016-w-Google-SEMTEC-1110px.jpg

KONTAKT / AUTOR
Cezary Śledziak
Prezes Zarządu
SEMTEC Sp. z o.o.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.